många bollar. . . .

Många bollar i luften känns det som vi i vår familj har nu. Fast alla är förhoppningsvis positiva.
Jag har tagit ett steg jag länge velat men inte vågat, tycker allt jag har är bra och nöjer med det och gör inte så stora förändriga i våra liv, men ev nu kommer det ske en kanske två förändringar i vårt liv men det kommer jag att återkomma med lite senare. Har även börjat för mig en kamp= viktnedgång nu jäklar ska jag gå ner mina extra kg jag länge haft, jag ska vara min normala kropp till sommaren förhoppningsvis el iaf en bra bit på vägen. Den som väntar på nått gott vänatr väl aldrig för länge, så vi får väl se vad som händer och sker. Återkommer när fler svar är på plats

Bye

Kommentarer
Postat av: johanna

nyfiken blir jag=) Har oxå startat viktnedgångskamp. Inte lätt men banne mig att gravkilona ska bort nu!!!!

Lycka till.

Kram

2010-10-21 @ 08:27:45
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Sbror

Spännande värre..:-)

2010-10-22 @ 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0