Bollarna. . .

Som sagt har det varit lite bollar i luften hos oss, några har löst sig och några har inte löst sig.
Kan ju börja med dom som har löst sig och är nyfikna på hur det har gått.
Jo det är som så att jag har tagit ett steg som jag länge velat göra och haft i tanke väldigt länge.
Jag har sökt annat jobb och fått det och det ska bli så himla kul att testa på något annat innan man blir för gammal hehe men framförallt utvecklas det är det jag vill nu, jag kan det där jag jobbar med nu känner jag så jag vill få upp ögonen för något helt annat och då gjort slag i sak med att börja jobba inom LSS, ska bli så intressant och spännande och lärorikt hoppas jag.
Har varit och hälsat på bara än så länge men jag ska börja gå bredvid v.45 sen börja jag på riktigt v.46 verkar var så mysigt ställe och trevlig personal och det var på mitt gamla jobb oxå för den delen! Men vi får väl se helt enkelt en del har hånat mig och en del har grattat mig och jag tar bara åt mig åt grattisarna det andra skiter jag i för jag vill bilda mig en egen uppfattning och är det så om det nu blir så att jag inte trivs men det tror jag inte då är det bara så, då har jag testat iaf jag har ju 3 mån på mig för jag har tagit tjänstledigt i 3 mån så då hoppas jag att jag har hunnit känna hur det funkar för mig, min familj osv. 

Ang den andra bollen har min viktkamp kommit i tänket iaf och det är skönt, jag tänker på vad och när jag stoppar nått i munnen, men denna gången kör jag en annan taktik att jag börja inte träna riktigt ännu för då är risken att det blir för mkt måsten och då tycker inte jag det är kul men jag vet att det kommer komma automatisk sen att man vill träna och då får det göra det men men men jag måste verkligen hålla hårt på mig, jag ger ju alltid upp efter 6 veckor när det inte händer någonting men denna gången måste jag komma över den gränsen känner jag så kommer det nog att flyta på för jag ska verkligen vara smalare på nästa resa till Cypern =)

Ja det blev ett litet inlägg ändå, tänkte först bara skriva några rader men det blev ju en hel del rader

Trevlig läsning =)

Undrar hur man gör så man kan få större text. . . .


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Jessica!

Skönt att kunna ta steget, så jag grattar dig och hoppas att allt går bra och att du trivs :)

Kram

2010-10-27 @ 20:59:36
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0