fullt upp. . .

Det känns som jag har fullt upp hela tiden, kan inte förstå hur vissa hinner med så mkt som dom gör jag tycker jag hinner ingenting känns det som. Jag har jobbat hela helgen 7-16 och måndagen oxå så den helgen bara sprang iväg och fullt ös är det på jobbet nu oxå, lite smått stressigt. Så denna helgen blev det inte mkt gjort jag och min lille son somnade i soffan vid halv 9 i lördags, bra Jesica bra!! vilken mamma somna så tidigt men jag var helt slut. På måndagen när jag vaknade så kände jag att jag ska minsann städa när jag kommer hem och så blev det dammade dammsög och torkade golven och skrubbade toan, eftersom man har 2 grabbar som gärna står när dom gör vissa behov så blir det till att städa av den så gott som varje dag men igår gjorde jag helt upp och ner på badrummet.

I tisdags så åkte jag och Tommy in till kalmar för han skulle köpa sig ett par löparskor. Vi har ju börjat träna=) och hans skor som han hade på den tiden han sprang dom var minst 10 år haha så det var dags för nya så det var han värd, men det blev dyrt så för mig blev det inget bara ett par gardiner till köket dom gick i beige och typ limegrönt så dom matcha jag med en längd över bordet som duk, blev kanonsnyggt om jag får skryta själv hihi. Putsade även fönstrerna.
Sen på em kom min bästastaste bästa vän hit upp och vi kaffade lite och pratade skit som vi alltid gör =) det blev även en löparrunda senare på kvällen tänkte först att näe jag orkar inte, jag har inte tid, näe jag är nog för trött, det finns ju tusen åter tusen ursäkter så på med skorna och ut skogen blev det, det var så skönt man känner sig såå nöjd sen efteråt och det är det som är det bästa det är nog det som  gör att man fortsätter tror jag.

Idag onsdag har jag varit ledig hade bara möte mellan 14-16 gick rätt bra tycker jag inget märkbart tjabb iaf. Ja just det jag vi var ute i svampskogen en stund på fm oxå och hittade lite kantareller mmm jag älskar dom. Sen kom mamma och pappa hit en stund på kvällen lämnade lite skor och kläder som hon fått av en väninna, det var en hel drös med fotbolls skor så nu blir det till att spela fotboll enl killarnas önske mål, vi får väl testa igen får vi se om dom tycker om det nu när dom blivit lite större innan var det väl inte så där jättekul. Men et är ju bara till att testa annars vet man ju inte om man vill göra det el inte. Hade på förslag att dom kan börja följa med oss på vår runda vi går och springer så kan vi träna ihop allihopa, ja sa Tim då kan vi bli en riktig träningsfamilj, ja ja ja visst, vi som träningsfamilj haha. . .
Detta var väl lite vad som har hänt hos oss nu.
Ha det så bra kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0