Dålig på att blogga. . .

Sorry jag har varit jätte dålig på att blogga just nu. Tiden har helt enkelt inte funnits, får väl försöka ta tag i det igen, jag vet ju att ni vill läsa om oss här ute i skogen =).
Vad har hänt sen sist tros?

Jo jag bakade bullar i helgen kan ni tänka er JAG bakade bullar, jag är tyvärr ingen bak el mat mor tyvärr tycker det är så himla tråkigt, fast jag är duktigt på att säger min familj jag gör alltid så god mat tycker dom och bullarna gick oxå att äta faktiskt och den godaste kladdkaka gör jag oxå säger  min bästaste bäste vän.

Annars så har killarna börjat träna fotboll och det tycker dom är jätte kul och jag börja oxå tycka det är kul dels för att vi är ett gäng glada brudar som går en runda medans dom träna så tittar vi på dom sen när vi kommer tillbaka. Så veckorna bara springer iväg för dom träna mån och tis sen jobbar man lite och sen så tränar ju jag en del oxå men det känns skönt att vi blivit en aktiv familj allihopa det är kul att göra nått ihop sist var dom med mig och Tommy och sprang haha dom små barnen har ju bättre kondis än en annan haha.

Jag har varit barnvakt åt min bror och svägerskas flickor i helgen oxå, det var superkul, helt själv med dom utan mina barn, kan lätt bli svartsjuka annars, jag är ju deras mamma hihi. Så vi åt god mat och smaskade på godis och tittade på en prinsessfilm. Tycker det är så stor skillnad på tjejer och killar, dom lekte så fint tillsammans och var mysiga mot varandra medans mina bara lite hårdare, typ tjabb och bråk med varandra måste liksom komma en kommentar hela tiden, men det kanske inte är så bara jag som uppfattar det så, el så var dom extra snälla när faster var hos dom hihi men det tror jag inte. I helgen som kommer nu snart i väldig fart oxå är jag ledig såå skönt, så på söndag blir det väl till att smaka på dom bullarna som finns kvar, för då är det ju kanelbullensdag. När jag kom hem från jobbet häromdagen hade Tim och Maxi satt i sig en hel påse med bullar när dom kom hem efter skolan, lagom kul näe =)

Får väl hoppas att det inte tar lika länge som sist innan jag bloggar igen
Ha det bra alla ni som läser min blogg!!

Tjolahopp på er

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumman, va glad jag blev när jag såg att du bloggat igen...va gott med bullar!!!! MUMS!!!!!!!!!!



Kram på dej och ha det så fint och njut av din lediga helg. Jag är också ledig så hör ska oxå njutas



2009-09-30 @ 12:10:59
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: evve

Hej! Vad kul att få läsa nått nytt hos dig igen!! Ska försöka få in lite i min oxå nu, hi hi!! Jag har ju en massa kort i kameran som ska in i bloggen. Kram på dig!!

2009-10-05 @ 09:28:24
URL: http://norrbck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0