Bra träningsvecka!!

Denna veckan tycker jag själv har varit en superbra träningsvecka för mig och det känns så skönt.
I Måndags hade vi powerwalk medans killarna tränade boll
I Tisdags så var jag ute och sprang kunde väl gått bättre jag springer mkt bättre med Tommy han liksom drar med mig på nått vis jag ger upp för lätt själv.
I Onsdags var en vilodag plus att Maxi var sjuk så då blev det till att ta hand om honom och bara titta på film =)
Idag så blev det 20 min på min crosstrainer och det räckte för gud vad svettig jag blev det bara rann om mig, sen blev det lite magträning på det, men såå skönt det var efter, man kände sig som en ny människa.
I morgon blir det simning i simhallen med min älskade hälft, ska försöka få till 1000m det brukar bli det känns rätt lagom.
På lördag blir det vilodag igen då ska bara killarna träna lite fotboll så då får dom röra på sig lite hehe och vi tittar på =)
Söndag ska vi nog springa igen om vi inte går en riktig långrunda, det är oxå jätteskönt att bara gå och gå, det rensa hjärnan på nått vis och det gör väl all träning, man blir så nöjd med sig själv. Det ända problemet jag har nu är vikten och det stör mig så in i tusan, fan säger jag bara, jag går ju inte ner i vikt, sköter mig med mat osv bra tycker men ändå går det inte ner som jag vill, det är lite trist. Fast nu ska ni inte tro att jag är värsta träningsnarkomanen, det bara råkade bli så denna veckan och det har varit bra tycker jag, annars brukar jag bara hålla mig till 3 ggr i veckan lite lagom så där så man inte träna för mkt.

Jaha detta blev visst bara ett träningsinlägg men det är ju vad som har hänt hos mig el händer.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumman, va duktig du är! Kämpa på..rätt vad det är så märker du skillnad..det kan stå stilla ett tag men sen jävlar börjar det hända grejer...även att jag vet hur nerslagen man kan känna mej ibland när man inte ser nån skillnad..känns piss just då men man ska inte ge upp...jag tror på dej!!



Puss

2009-10-10 @ 14:56:40
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Me

Tack Linda det värmer.

2009-10-10 @ 19:39:59
Postat av: Maja.

Träningsinlägg är de, det inspirerar:)

2009-10-10 @ 20:36:12
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-10-10 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0