Vigsel firande. . . .

Igår firade vi vår vigsel med föräldar och syskon, jag bjöd på tre rätters middag toast skagen till förrätt porterstek till huvudrätt och chokladpudding till efterrätt. Jag tror nog minsann att alla var nöjda och glada det verkade så iaf hihi. Så ärligt talat är man faktiskt lite seg idag kanske blev lite för mkt rödvin till maten haha men trevligt var det och presenter fick vi oxå, resecheck från svärföräldrarna och Tommys syskon, av mina föräldrar fick vi pengar kommer oxå att läggas till resekassan av mina bröder fick vi vin. Idag har jag fixat det sista med advent så nu är alla stjärnor och stakar i fönsterna gardinerna och oxå bytta så nu ikväll blir det bara mys och lite tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0