totalspel . . .

Totalspel är det min hund har fått just nu. Han är helknäpp haha häromkvällen när vi skulle lägga oss ligger han vid tv:n och han ser att vi går och lägger oss men han ligger kvar, han brukar alltid komma direkt när vi lägger oss. Efter ett tag så går han ut i köket sen i hallen sen tv-rummet och samma visa igen och vi ropar på honom men han kommer inte, vet ni vad han gör då, då går han upp!!! Han är väl aldrig på övervåningen så T fick gå upp och ropa ner honom så då kommer han nerrusandes och piper som han aldrig sett oss innan hmm konstigt. Sen igår så trodde jag att jag skulle döö när han börja pipa efter katterna, har 2 katter en hane och en hona ja ja tänkte jag det är nog någon tik som löper här men det fins ju inga tikar här vad jag vet alla har hanhundar. Nu mina vänner då tar vår lilla faxe och ska sätta på katterna hahaha helt sjukt och det roliga är att det var hankatten oxå och han är kastrerad och det är även mysan, så han har verkligen totalspelet i sin lilla hjärna just nu. Lite konstigt inlägg men roligt haha el tråkigt kanske för dom som tycker det typ faxe som inte fick fortsätta. . .

tjingeling på er


Gullbackens Famous Faxe


Smirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0