växjö bad. . .

Igår var vi i växjö och badade, det var mkt roligt killarna var helnöjda efter nästan 4 timmars bad. Vi åkte vattenrutchebana och åkte virvelvind och bara mös, var även ute och badade dom ha så man kan simma ut och vara ute. Även barnet i mig kom fram när vi var där, jag älskar faktiskt vatten, tycker det är superkul, om det finns roliga saker vill säga. Lägger in lite bilder på grabbarna i plurret :=)




Maxi i barnpoolen


Fika paus!!


Lite av badet


Tim och Maxi på klätterväggen

Dom hade svårt att bestämma sig bara vilket vi skulle göra Leos lekland el badet så badet vann nu, men nästa gång jag är ledig igen sa dom då ska vi åka till leos.

Var ju fortfarande en fin em när vi kom hem så det blev till att klippa lite i träden oxå.
Och även sitta uppe halva natten med en magsjuk Tim inte alls kul när han kräktes med 10 min intervaller mellan 02.00 och halv 8 så idag är man lite seg tycker jag men men vi hann ha det trevligt iaf på dagen och tur var väl det att det inte hände där.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: evve

Vilken tur ni hade, att han blev dålig när ni kommit hem!! Härligt med familjemys. Det ger en guldkant på livet ;)Kram Evve

2009-03-22 @ 12:28:39
URL: http://norrbck.blogspot.com
Postat av: johanna

Så mysigt det ser ut i Växjöbadet. Kanske ska dra dit ngn gång med barnen. Krya på er

Kram

2009-03-22 @ 20:00:18
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Marina

ja men de blir ju så fult om man ska ha de över hela...haha! jag tror att jag chansar! dom kan väl inte va så dumma att dom hoppar om jag sätter upp nät runt om (inte som tak)?

2009-03-24 @ 13:02:49
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0