Tisdag. . .

En helt vanlig tisdag och jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg ber om ursäkt för det.
Idag har vi haft möte på jobbet gick hyffsat tycker jag, tog 2 panodil innan mötet haha får alltid sån skallevärk efter vi har haft möte och jag hade verkligen inte tid att få migrän idag, ensam med grabbsen denna vecka så då är det inte kul att inte må bra, men jag klarade mig. I morgon ska jag ha kryddparty hemma, ska bli kul några från jobbet kommer och några från byn hihi. Ska väl försöka få in lite träning i morgon oxå på min lediga dag, passa på när killarna är i skolan så jag kan ta den tiden till dom sen när dom kommer hem.
Hoppas jag skriver snart igen
ha det så bra så länge
kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0