spinning...

 I tisdags var jag på spinning, var verkligen år och dar sen, men ack så himla kul det är man bara känner svetten bara dryper om en och man känner verkligen att det har gett något, sån underbar känsla. Det var min svägerska som tog mig till friskis för ett medelpass, haha starta med ett medelpass när man inte kört på flera år känns det som, men det gick jättebra, vågade inte ta i för mkt för jag visste ju inget om hennes program så nästa gång vet man ju och då kan man lägga i en växel till, men min svägerska var mkt imponerad av mig attt jag orkade hänga med på alla upp och ner bak och fram haha men jag är envis som bara den när jag tränar. I måndags var jag och styrketränade med T och det gick oxå jättebra vi höll nog på i nästan 1,5 timme så lite kändes det ju i benen på spinningen, men jag har hört att det är bara bra att träna bort träningsvärken och det stämmer faktiskt. Onsdag och torsdag har varit vilodagar för mig med träningen, men det finns ju alltid att göra i ett hem, städa tvätta osv så vilodagar har det ändå inte varit. I Helgen blir det jobb 7-16 både lördag och söndag sen ska vi till min bror på kalas på lördag efter jag har slutat, mm och god mat blir det oxå hehe. Var väl allt för stunden just nu.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0