Sjukdomar fyy och blää. . .

Nu har sjukdomar hittat till oss oxå fyy och blää säger jag bara, fast vi ska inte klaga för vi har klarat oss med bara enkla förkylingar medans andra har haft både magsjuka influensan mm mm. Fast man blir ju så dålig el jag blir iaf när man får vissa oönskade sjukdomar. Nu är det Maximus tur att få feber ligger nu med 39 grades feber och hosta men han är den ända som klarat sig från magsjukan så hoppas verkligen att han inte får den nu.

Igår var vi duktiga med att släcka ner för jordens klimat var nog ensamma om det i hela målerås känndes det som, fast det känns bra att vi gjorde det och vilken mysfaktor det blev på köpet haha vi fortsatte att ha det släckt sen för att det var så mysigt.

I fredags var det sista let´s dance oj oj vilken dans hon gjorde Laila Bagge men jag tycker Magnus är superduktig och var en värdig vinnare dels på hans kroppsbyggnad hans vikt och att han aldrig har dansat så jag tyckte verkligen han var bäst just i detta men annars är ju Laila överlägsen hon var ju superduktig men sen har hon ju dansat innan oxå.
Men som sagt jag står ändå för att Magnus var den rätta till att vinna... fler som tycker som jag??

Måste nog ta och lyssna lite på Celine Dion nån dag guud vad jag älskar henne, hennes låtar man bara ryser när hon sjunger.

Detta var väl allt för mig denna gången!
Kram på er

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0