NEJ. . . . NEJ. . .

Jag vill inte ha mer snö nu!! Jag vill ha VÅR!!! Fy vad tråkigt att denna snön kom precis när mina skogsrundor för löpning började bli fina tusan oxå, ville säga F*n men ska inte vara så ful i munnen. Men visst bakslag får vi ju alltid men ändå nej nej nej jag vill inte haha. Det sprudlade ju så härligt i kroppen i helgen när solen sken, men men det är väl sånt vi får räkna med, det lär väl inte vara den sista snön . . .

Jaha och magsjukan kom även till oss och hälsade på blää blää säger jag bara, T och T har varit dåligast, dom har haft hög feber oxå, stackarna, jag  mår ju bara dåligt av att veta att dom har det haha ni som känner mig vet haha. Men maxi och jag har klarat oss än så länge iaf.

Igår fick våran smirre inte vara hane hela vägen ut haha han kastrerades igår, han återhämtade sig bra men gud vad Mysan vår andra katt fräste åt honom när han kom hem, han luktade väl inte detsamma längre när han hade varit på djurkliniken hela dagen. Men idag har dom lekt och stimmat och sovit, hoppas han kommer bli den lugna hanen nu istället. Jaha detta var väl vad jag hade att bjuda på för denna gången.

Tjolahopp på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0