kryddparty. . .

I onsdags hade jag kryddparty, det var mkt trevligt vi var ett gäng tjejer så en del trams blev det ju oxå, typiskt kvinnor :)
Annars har väl dagarna flytit på bra, känner mig allmänt lycklig just nu, bara gillar läget tror jag hihi. I fredags var vi hos svärföräldrarna då svärfar har fyllt år så det bjöds på god mat och lite vin me like!! Och igår var vi hos ett par vänner på kvällen och åt älgstek så himla himla gott var det tack ännu en gång eve!! Idag då blir det kroppkakor hos min mamma och pappa för han har oxå fyllt år men va sjuka förra helgen då vi skulle haft kalaset, så hela helgen har vi varit bjudna på mat hihi mee like. . . .Det är så roligt att få komma bort lite ibland till andra, men även roligt att bjuda hem folk oxå och göra det lilla extra man kanske inte gör annars.
Träningen har jag varit jätte dålig med denna veckan:( och det är inte kul men nu till veckan ska det bli nya tag igen, vill verkligen träna, det är ju skönt när man väl kommer iväg. Ska försöka att inte göra detta så långt men det var nog vad som har hänt hos familjen Håkansson/ Sundin denna veckan
Ha det bra allihopa Kram till er som läser!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0