Jobbarhelg. . .

Denna helgen har varit en jobbarhelg, har jobbat lör-sön 7-16 och jobbar måndag till 13.30. I går var vi på kalas hos min bror, mmm och fick mkt god mat, gott jimpan!! och  ja jag smakade lite på efterrätten oj oj den var oxå jätte god, sen åkte vi hem och hela familjen (utan Maxi för han somnade redan i bilen hem) softade framför tv:n till melodifstivalen, just det ja på tal om melodifestivalen. VANN RÄTT LÅT??? ja det gjorde den ju tyvärr, för det var ju vi i svenska folket som röstade fram den. . . men jag tror nog att den kan gå bra i Moskva, fast det var ju inte min favvo, min var ju Sarah Dawn Finer!! Hennes röst gör så att det ryser i hela min kropp haha. Så den här helgen har man inte hunnit så mkt få ta igen det nästa helg då jag är ledig :)  Måste bara göra ett tillägg Tette har fått en hund! Och det är mensvärksterrien pronaxen!!! *skratt* yes jag fick till den.

Tjolahopp på er!!

Kommentarer
Postat av: Theresan

Hahahaha... Ja nu fick du det.... för min fralla ska heta MY !!!

2009-03-15 @ 20:21:37
Postat av: Theresan

Så snälla snälla snälla... Ja sa snälla snälla snälla...

2009-03-15 @ 20:22:20
Postat av: linda i sthlm

har läst flera av dina inlägg nu, e på jobbet o segar...bläää. du ska inte ta kort när du kör nil på isiga vägar gumsan hihi, faaaaarligt!

säljer man kryddor på ett sånt party? Har aldrig hört talas om det innan.

Länge sen du skrev i min blogg nu..skärpning!

PÖSS

2009-03-16 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0