Bra dag. . . Tråkig dag. . .

Idag har det både varit en bra dag och en tråkig dag.
Börja med den bra, jag har varit och tränat med Tette idag och det är alltid toppen, det är så härligt att ha en sån bra vän i sitt liv. Sen har ju faktiskt solen visat sig idag oxå och det gör så  att vår känslorna börjar spirar i kroppen haha så det blev även promenad på em.
Nu till det tråkiga då, det är att Tommys farmor har lämnat oss helt oväntat och hastigt, hon somnade säkert gott igår och vaknade aldrig mer hon låg så fin i sin säng sa dom när dom kom in till henne, dom började ana nått när hon inte hade låst upp dörren på morgonen, hennes ena son brukar alltid titta in till henne på morronen och nu kom han inte in men till slut hittade dom en nyckel och gick in och hittade henne sovandes fridfullt i hennes säng, sjukt att säga detta men så skulle jag verkligen få sluta mitt liv när det är dags för det, det är nog det finaste, bara få somna in utan smärta el oro, för det tror jag inte hon hade el det hoppas jag iaf att hon inte hade. Så nu väntas en begravning till tyckte det var nyss jag var på min mormors. 
Delade känslor i detta inlägg idag.
Barnen tog det faktiskt bra, hon har det bra i himlen nu med g-farfar
barn är så härliga så med deras tankar Puss mina älsklingar älskar er mest!!!!

Tjolahopp på er!!

Kommentarer
Postat av: linda i sthlm

beklagar det som hände! Sånt är alltid tråkigt, speciellt om det är oväntat. Vet hur det är då jag miste min mormor helt oväntat och snabbt. Men jag hoppas ju att hon har det bra i himlen. Man får tänka så! Ville bara säga att jag beklagar så mycket Kram

2009-03-20 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0