En dag på stranden. . .

Idag har vi haft en heldag i Vita sand, det var så skönt! Det var verkligen semester. Killarna var så noga med att smörja in sig och tur var väl det för det blåste och fläktade så man kände inte hur varmt det var och det fick jag resultat av haha jag blev nästan som en kräfta och jag som tänkte att jag behöver inte smörja in mig jag har ju redan grunden men ack så fel det blev, men men det är jag som får svedan inatt och inte killarna och tur är väl det. Men man ser verkligen vilken effekt solkydd har jag bruka bränna mig mellan brösten lite intimt kanske för er som läser men inget så, så där smorde jag mig och där är det nu en vit fläck medans jag är rödbrun på resten av kroppen haha. Så nu blir det skuggläge ett par dagar ska se lite nästa vecka om vi ska åka dit igen killarna älskar verkligen att bada i havet. Tror nog Tim va i i 1,5 timma med en kompis från skolan som hade sin husvagn där så hon tyckte nog det var kul när det kom nån som hon kände och var i samma ålder.



En av mina 2 underbara söner fastnade på bild

Strandkramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0