Dålig på att uppdatera. . . sorry

Vad har hänt sen sist mån tro, ja det kan man undra eftersom jag inte har bloggat på superlänge, men i ärlighetens namn har jag faktiskt inte hunnit, har varit fullt upp med allt tycker jag. Nå ja lite får jag väl berätta vad som har hänt.

*Jag har varit med på Linnea lunken och sprungit och det gick väl så där tycker jag kunde nog gått bättre men men det var första gången jag sprang så nästa hoppas vi på bättre tid nu har jag iaf en och gå efter ju på 5 km hmm ska jag skriva ut tiden, ja jag bjuder på det men observera jag gick en del av det oxå här kommer den 34.18 blev min tid Min tette tyckte det var bra för att vara första gången och kanske det man jag hade nig kunnat göra det bättre men jag tog i för mkt i början tyckte jag själv och sen var jag rädd om mitt ben har ju haft jätte ont i det, men fick tips av en att massera det antagligen är det så att musklemassan i vaden blir för stor för fort, haha kan låta som skryt men det är inget skönt jag lovar. . .

*Jag har även hunnit nå den magiska gränsen 30 ÅR haha men jag känner mig som 25 än och det är väl det som räknas, man är inte äldre än vad man gör sig eller hur det nu är, jag och talesätt hmmm.
Hade kalaset nu i helgen tillsammans med min bror som fyllde 25. Allt gick verkligen bra och jag blev helnöjd med allt jag fick Tack ännu en gång alla släktingar och vänner som läser min blogg som var på kalaset, det var toppen kommer kanske en del bilder på det sen fick mig ju en rejäl överraskning haha en ny cykel wow med stödhjul och plats för en bib på styret med slang till så jag kunde få i mig vätska sen stod det träningscyklar där bak på en skylt tror jag sen hade dom gjort ett hål i sadlen och satt en pinne likt en snopp där så jag skulle ut och cykla mkt sa dom hahaha det var skitkul.
Tackar även min bästaste bäste vän Tette för all hjälp jag fick av dig med servering mm tack tack tack, LY! Min Tommy och mamma var oxå super dom stod och grillade och var så duktiga och mamma hon drömde väl om kladdkakor natten innan kalaset hon hade nämligen bakat 10 kladdkakor på kvällen innan, varken J el jag tycker ju om tårta så därför blev det kladdisar mmmm sååå gott det är. Jag hoppas även att alla andra tyckte em/kvällen var lika rolig som jag tyckte.
En oförglömlig kväll för min del hoppas min bror var nöjd oxå!!!


min nya fina träningscykel

Nu ska jag inte trötta ut er med längre inlägg kommer nog mer en annan dag ha det så bra tills dess
Kram på er allesammans

Jessan!!

Kommentarer
Postat av: Marina

va fin du har gjort bloggen:)

2009-06-08 @ 15:37:11
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0