3 kvar. . . .

Åhh vad skönt det ska bli, jag har bara 3 arbetspass kvar att jobba sen går jag på semester i hela 4 veckor, ska bli så skönt!! Och då har jag beställt fint väder hoppas verkligen det kommer så att det inte blir så här hela sommaren gud va trist för alla iså fall. Tur det finns lekland då haha men det tänker väl alla då så då är det väl rena kaoset men men det är sånt man få ta då. Nu ska jag bara jobba mig igenom midsommarhelgen, kväll midsommarafton, dag på midsommardagen och delad tur på söndag.

Idag ska jag kaffa och äta kladdkaka med min bästaste T och kidzen ska leka med massa kompisar idag så det blir en fullbokad dag idag med, härligt.

Kommentarer
Postat av: linda

hej vännen, ja hoppas vi alla får en varm o solig sommar!! Mys med sem snatr va? Jag jobbar 1 period kvar (7 nätter) och sen den 10 juli börjar min sem. Nice!! Längtar!

2009-06-21 @ 11:57:16
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0