Jag äger.... hihi om man får skryta...

I fredags så var vi hos en kompis och henns nya pojkvän. Sån supertrevlig prick, tommy och han fattade nog tycke direkt el iaf tommy gjorde det för honom, men T håll i honom du är verkligen värd en sån underbar man som han. Vi åt god mat och gott vin :) min svägerska kom och hämtade oss sen på kvällen, och killarna lekte jättebra hela kvällen allt var superbra tycker både tommy och jag och det är roligt. Sen efter ätningen började killarna, barnen alltså sjunga singstar och Tette jag jag var ju inte sena på att hänga på haha lite vin och så sjunger man skitbra haha, fast jag ägde verkligen och det erkände Tette du kunde ju verkligen sjunga ju, fast hon var inte dålig hon heller hon har rätta country rösten hehe, men som sagt man tror ju att man kan låtarna men ack så fel vi sjöng ibland haha men roligare blev det, sen kom gubbarna och hängde på men ghaaa oj oj säger jag bara inget illa menat älsklingen min men du kan verkligen inte sjunga fniss så det blir till att införskaffa abba singstar tror jag bestämt. Barnen tycker det är roligt att försöka sjunga med så gott dom kan var några låtar på svenska som dom kunde. Men tack Tette för en helt underbar och rolig kväll vi hade, det måste vi göra om!!!
Så igår blev bara en slappar dag i soffan känndes det som, men skönt det oxå tim och maxi var rätt trötta dom oxå igår.
Men idag tog vi nya tag och städade hela huset från golv till tak haha, det är så skönt att göra det tilsammans allt går så mkt fortare då så nu klara det sig väl en vecka iaf tills det är dags igen, men dammsugning sker ju dagligen för att man har hunden som fäller och drar in massa grus osv.
Detta var väl vad som har hänt hos familjen Håkansson/ Sundin denna helgen
Tack och hej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, låter som ni haft en mycket trevlig kväll hos Tette! Hälsa henne gärna från mej nästa gång du pratar med henne, för jag antar att det är Tette från vår klass?? ja städa, den skulle jag också behöva göra men just nu har jag varken tid eller ork (läs min blogg så förstår du). Ha det så fint hjärtat och sköt om dej, kramis Linda

2009-01-25 @ 20:40:52
Postat av: mormor

köp det så kommer jag å sjunger då ska vi tävla jessica.

2009-01-31 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0