har inte hunnit blogga tyvärr...

Precis så har det varit, har helt enkelt inte hunnit skriva ner några rader ens, men här kommer lite bilder på ett isfiske vi gjorde för ett par helger sen, kommer nog bli några såna inlägg detta är ett av våra famlijeintressen som vi kan göra allihopa som vi tycker om allihopa oxå, annars kan bli lite si och så  här med vad vi tycker om och inte tycker om hihi pappan i denna familjen är ju fiskegalen och vill då att barnen ska tycka det är jätte roligt oxå men det är inte alltid dom gör det men detta tycker vi alla om och det är kul.
Förkylda har vi hunnit vara oxå hela familjen det är mindre kul. Jag låg helt pall igår näsan var som en vattenkran så fort man hade huvudet upprätt och nös hela tiden, men idag känner jag mig bättre och det är skönt.
Ha det gott alla där ute i vida världen!!!


Familjen Johansson var med oss och isfiskade


Maxi håller på att ta upp en gädda. . .

Men pappa fick hjälpa till lite


Vi var ju och tittade på när brosarn och några kompisar till honom va och körde cross oxå, men gud va kallt det var
får bli varmare tills nästa gång vi åker och titta på dessa galningar igen

brosarn på sin cross som grabbarna fick åka en runda på

Kommentarer
Postat av: Marina

nej inte om jag ska jobba för dej när du är sjuk;)

hoppas du kryar på dej!!

kramar på dej sjukling

2009-01-20 @ 16:31:30
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0