viktnedgång...

Nu har vi startat viktnedgång på jobbet vi är 5 st tjejer som ska försöka peppa varandra att gå ner i vikt, jo men visst det är alltid kul om man är flera så att dessa kakor och guttesaker kan minska på jobbet. Så nu väger vi oss en gång i veckan, jag känner mig verkligen laddad för detta för jag började ändra mina vanor innan dess så motivationen finns där och det är bra och träningen har jag oxå kommit igång med det känns oxå jätteskönt men vad händer när man ställer sig på vågen på jobbet ghhaaaa jag vill bara skrika rätt ut jag ger upp redan. Har varken ätit godis el andra sötsaker nu på 3 veckor och verkligen tänkt på vad jag stoppat i munnen, men då står typ vågen och skriker till mig du har ökat du har ökat, fyy vad hemskt och min kollega hade minskat 1.5 kg och lilla jag då som vanligt ökat 0,5 kg, jag sa det till dom att jag kommer gå upp era kg ni går ner sen skrattade vi, men man blir ju lite besviken när man nu känner sig så laddad och verkligen vill och det blir så här. Blää säger jag då, men jag kan bara önska dom andra lycka till. . . Men jag får väl intala mig själv att det kommer vända sen att jag oxå går ner i vikt, jag får väl bara hoppas hoppas!!!!
 Håll tummarna åt mig nu att jag kommer klara detta!!!


kram på er!

Kommentarer
Postat av: evelyn

Självklart lilla gumman kommer du att rasa i vikt!! Vi ska nog fixa det tillsammans. Bara jag kommer igång med mitt viktnedgångstänkande hi hi!! Just nu finns det långt långt bak i min hjärna, men snart kommer det nog tillbaka till mig, som ett brev på posten.

Kram Evve

2009-02-12 @ 16:10:47
URL: http://norrbck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0