Våran Vovve. . .

Måste bara skriva lite om vår lilla vovsing som nu är inne på sitt 11:e år och hyfsat pigg, han är och har verkligen varit speciell. Saknande kommer bli fruktansvärd när han ej är hos oss längre hoppas vi får några år till med honom iaf. När jag är hemma så går han och letar efter husse och han väcker aldrig mig när jag sover, men när Tommy väl ska sova lite på morgonen så piper han var 5:e min ungefär tills han gå upp och när då Tommy gått upp så går han och lägger sig och sover haha, rolig hund. . .


Jag älskar att rulla mig i snön




Och bita på pinnar i skogen



Väcka barnen är oxå kul säger faxe. . .

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumman, söt vovve ni har! När jag ser på biden där han biter på pinnen i skogen så tänker jag genast på att det var länge sen jag såg en sån fin skog. Här i Sthlm är det svårt att hitta såna skogar tyvärr. Påminner lite om skogen vid Pukeberg. Du vet den där skogen där mulleplätten låg. Den var så där härlig att gå i. Men nu finns ju inte den skogen kvar. Jag o Johanna var där i somras och det var så man fick tårar i ögonen av nostalgi...synd men vad gör man?

Kram på dej

2009-02-06 @ 11:43:56
Postat av: Marina

haha, nej inget på väg för min del, men linda som jag va där med bär på tvillingar som kan komma när som:)

2009-02-09 @ 07:30:35
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0