Tränat. . .:)

Idag har jag varit och tränat med Tette i "hennes" skog, den var faktiskt underbar och den blir säkert härligare till våren sommarn, men guud vad det är skönt att komma ut och röra på sig lite man blir så mkt piggare och orkar mer och jag tycker man mår psykiskt bättre om man får träna endorfinerna bara sprudla i kroppen, och sen en härlig pratstund är ju oxå guld värt. Sen tog vi och drack lite kaffe sen när vi kom tillbaka, sen gick vi och la oss i solariumet, mmm me like, jag vet man kan få cancer men det kan man få utav tuggummi oxå har jag hört, så. . . Det kommer nog bli fler rundor i hennes lilla skog där kännde man verkligen att det var i skogen hoppade över stubbar och stenar upp för backar ner för backar, så den rundan måste gett lite hihi. Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa en stund innan sängen väntar på mig, tycker jag mår lite illa nu ikväll blää blää blää, inte magsjukan. . . .
Ha det gott
Kram me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0