Sportlovsvecka

Jaha nu är det sportlov för grabbarna, skönt det tyckte dom, får vi sova länge sa dom, ja det får dom verkligen. Ännu en gång har lovet kommit då T jobbar kväll så dom får sovmorgon och jag jobbar bara 2 dagar denna veckan så det blir verkligen lov nästan för en annan oxå hehe iofs på torsdag har jag tagit semester för då fyller vår lilla gulleplutt 7 år, stora killen nu ju, gud vad tiden går fort, dom är ju snart tonårspojkar som kommer ränna ute om nätterna haha. Men M han har redan en "fru" säger han hihi det är så gulligt när dom börja bli så där att dom fråga chans, nej det heter det ju inte längre, om hon vill vara med mig heter det visst iaf här ute i skogarna. Så på torsdag ska M får en dag då han får bestämma vad han vill göra, hmm lite svårt det där tycker han för han vet verkligen inte vad han vill göra mer än att ta hål i sitt öra, men där satte pappa stopp han ska inte få tal hål i örat han är för liten medans jag var lite velig i den frågan, tycker det ser lite gulligt ut . och presenter har han oxå svårt för men en sak kom han på ett fluff täcke haha vi har så mysiga täcken tycker han så han ville oxå ha ett fluff täcke så det blir en present. Man märker att dom har högre krav ju äldre dom blir, fast det märks mest bara på T han börjar ju 3:an till hösten och är mkt med dom äldre grabbarna och då ska man ju ha det dom har. Så till helgen blir det kalas med tjocka släkten :)
Idag har dom varit på isbanan och åkt skridskor tur att det kom lite snö och vinter nu till lovet.
sen i morron och ons blir det fritids mellan halv 2 och halv 5 och på onsdagen skulle dom ha filmvisning på fritids roligt.
Det var all för mig, hoppas jag bloggar snart igen är inte så rapp på det haha
Ha det bra kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0