Helgen slut . . .

Varför tar helgen slut så fort?? Fast jag ska egentligen inte klaga så mkt för jag har varit ledig sen i onsdags, tog en semesterdag i torsdags då sonen fyllde år så vi hade en heldag i nybban med bowling och ätning på nybro kebaben,mumma,sen ville han gå i djuraffären så då gjorde vi det oxå. Fredagen var lugn och skön med bara mys och tv. Lördagen hade vi kalas med tjocka släkten hihi den är tjock på riktigt hihi men nu ska vi bli smala igen. M fick alla önskepresenter han ville ha bla, pokemonkort crosshandskar, hockeyklubba, flufftäcke och tv-spel så han blev verkligen helnöjd, det var den bästa dagen sa han hihi. Lasagne hade han beställt att vi skulle äta så det började jag med tidig fm känndes det som, aldrig  gjort lasagne för eget recept utan köpt färdig mix typiskt mig, men nu gjorde jag en på riktigt och den blev såå god sa dom som åt mamma och jag och brosarn åt paj som oxå var supergod,sen blev glass chokladsås och marränger till fika. Jag tog en mörk chokladbit duktigt av mig, glass är ju så gott, men NEJ jag ska inte falla för det, jag ska klara det denna gången och gå ner mina kg.
Kram på er







Kommentarer
Postat av: Den yngsta fastern

Kul att ni har haft ett skönt sportlov...



Din mor tipsade om att du hade en blogg så nu kollar jag av då och då för att se vad som händer hos er! Trevligt!



Ha de gott!



A

2009-02-22 @ 15:42:54
Postat av: Marina

bra jessica! jag håller tummarna allt va jag kan! & hoppas att rosenroten hjälper lite iaf;)

2009-02-23 @ 17:19:14
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Postat av: evve

Ni verkar ha haft en jättehärlig dag med hela familjen. Visst känns det skönt efteråt att ha kul tillsammans?! Självklart kommer du att klara denna kroppsförändring!!! Go for it girl!!

Kram

2009-02-24 @ 19:01:40
URL: http://norrbck.blogspot.com
Postat av: Leia

Tycker alla dagar tar slut fort.

2009-02-25 @ 16:21:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0