Hej mitt vinterland. . .

Nu har vinter kommit till oss, hoppas bara den få ligga kvar tills julafton. Det skulle ju vara så underbart om det finge vara en vit jul denna julen, det blir mkt mysigare och en härligare julkänsla. Idag har vi varit och huggt vår julgran, hoppas den kommer bli fin när vi kommer att smycka den.

Vår gamle hund han bara älskar snön han borra ner hela sig i snön flera gånger om och rullar sig hela tiden, undrar allt om detta kommer bli hans sista vinter el hur länge han klara, han är ändå 11,5 år nu så man vet ju inte hur länge hans ben orkar, fast nu när snön kom blev han som en valp på nytt hehe.

Fundera nu på om jag ska bryta traditionen här som vi brukar ha att plocka fram alla tomtar nu istället för dagen innan julafton, då dom brukar komma fram, men granen kommer jag hålla på, tills kvällen innan julafton då är vi alla tillsammans och klär granen, mysigt.

Allt för mig för denna gången kram på er i kylan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0