Skoldags. . .

Idag har grabbarna börjat skolan igen, gud vad tiden går fort, den stora börjar i trean och den lilla börja ettan, herregud snart har man väl tonårspojkar. . . men visst en fördel är det ju hihi jag känner mig ju inte äldre och det är ju bra, men det är lite sådär man tycker det går lite för fort ibland, vill liksom hålla i tiden lite. Killarna tyckte det va jättekul att börja skolan igen och få träffa alla kompisarna igen. Får väl oxå se lite hur det kommer gå nu för nu har dom delat upp dom så dom är rena klasser innan har dom varit F-2:or, men jag tror det blir bra. Så nu åter till läxor och tidiga mornar igen efter ett långt sommarlov.


Jobbet rullar på i full fart oxå så dagarna bara springer iväg.
ÅHH jag är så GLAD oxå men tyvärr är nog inte denna T lika glad som jag och visst det förstår jag men T jag är så glad att du är hemma i nybban igen, då kan vi kaffa och fralla tillsammans igen och träna. Kram till min bästaste bäste vän!!!
Det var allt för denna gången
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Theresan i egen hög person

Åh Jessan så söt du e ....

jag e oki med att vara hemma i nybro oxå... men visst saknar jag min Ayo... men veckorna springer nog iväg !!!

2009-08-26 @ 18:36:57
Postat av: Linda

hej gumman, va konstigt att mina inlägg inte syns??? Hoppas detta gör det nu. jag skrev io din blogg i igår på kommentarer men nu ser jag dem inte...Hoppas på nya smaskiga inlägg från dej snart :) Kram

2009-09-02 @ 14:37:41
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0