Produktiv dag. . . .

Igår hade jag en väldigt produktiv dag tycker jag själv haha steg upp runt 8 och började med lite frukost. Sen började arbeterna, jag började röja i vår stora gå in garderob uppe för att jag skulle kunna få in lite annat som jag haft nere i vår garderob så där blev det förvaring av lakan och gardiner och vinterkläder toppen, har sedan en liten garderob nere som blev till stora och små badlakan, sen började jag nere i källaren där har ju allt bara legat kvar efter tumling typ underkläder och handdukar men allt det städades bort och lades på sina platser, va nöjd man blir när allt kommer i ordning har en fåtölj uppe som jag gärna lägger alla kläder i som är tvättade och tillslut blir ju även den full så det blev till att ta tag i den oxå och stryka till det som behövdes, det mesta var faktiskt vikt redan från början. Sen var det då till att ställa sig att steka plättar och det tar ju sån tid iaf till oss för jag steker ju inte bara 2 st till oss var precis utan på dubbel sats åtminstone, men vad gör man inte för barnens skull steker inte det så ofta bara just för att det är så tråkigt. In i duschen och sen iväg till det vanliga jobbet jobbade 16-21 och det var ingen hit haha först massa jobb här hemma sen fullt ös på jobbet, så när vi väl tog rast så bara flög luften ur en, man ska aldrig sätta sig ner hihi men dagen gick super fort iaf och jag blev nöjd av resultatet. En nackdel bara att hunden har hållt mig vaken större delen av natten tycker jag, fick väl ihop 3.5 timmes sömn inatt och det är inte kul, men massa kaffe idag så har det oxå gått. Ska nog försöka ta mig ut på en power walk sen om regnet slutar just nu bara vräker det ner kl  14.29 =).  Visst har jag varit duktig hihi

Ha det bra allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0