Lite av allt. . . .

Jaha då har ännu en vecka sprungit förbi, vad fort det går.
Har haft lite smått data problem men hoppas nu att den fungerar igen.
I torsdags så kokte jag kräftor mmm så gott med svenska ritkiga kräftor som är färska, dom smaskade vi sedan på i lördags då vi hade lite kräftskiva, jag mannen och barnen, va riktigt mysigt faktiskt, får väl se om det blir någon kräftskiva med vänner el så få det vara.
I fredags så skulle Tommy ut och fiska kräftor med en kompis det blev nästan lika med noll ösregn blåst och knappt ingen fångst så dom var lite less på det, dom hade väl tills idag och fiska men jag tror nog att tyvärr så blir det nog inga kräftor i den sjön i år, lite synd faktiskt, jag älskar kräftor.
Idag har det blivit till att storstäda garaget så vi får in alla cyklar 4-hjulingen, bilar nu inför hösten.
I morgon blir det till att arbeta igen och på tisdag börja skolan, kul för barnen att träffa sina kompisar igen efter ett långt lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0