Helgen. . .

Helgen har gått alldeles för fort tycker jag.
Jobbade i fredags till kl 16 efter det åkte vi och handlade så den kvällen försvann med lite mys när vi kom hem.
I lördags var vi i kalmar och bowlade och gick ut och åt på Athena, det var vår familj sen min bästaste bäste vän och hennes familj killarna tyckte det var jätte kul för det var så häftigt lyse där, men tiden gick för fort även där tycker jag, men det är väl så när man har roligt!
Idag söndag har vi varit i Kosta och shoppat lite, så det blev ett par gummistövlar till mig och sonen min sen en kokbok med lchf kost var jätte mkt goda recept i den mumma. Sen vara vi svampskogen och hittade lite kantareller inte så mkt denna gången tyvärr har hittat ca 5 liter varje gång förut men nu hittade vi bara 3 l så det hade väl varit några innan oss och plockat men inte visste om våra superställen hihi och det ska ingen få veta heller haha.
I morgon blir det dags för lite jobb igen, nu börja det snart rulla på  som vanligt igen med skola jobb osv , det ska bli skönt.

Detta var allt för denna gången hej svejs



Kommentarer
Postat av: Linda

OHH VA GOTT MED KANTARELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME LOVE!!!!!!!

2009-08-17 @ 23:03:33
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Jenny Melin

Hej! Tänkte bara säga att jag hittat hit =) Hoppas allt är bra med dig och grabbarna! Kram Jenny Melin.

2009-08-21 @ 07:10:33
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Linda

hej hjärtat!! Oh va gott med svamp!! Jag älskar svamp. Tyvärr har vi ont om svampställen men man kanske får ge sej ut o hitta bra ställen. Jag vet ett som heter ICA men antar att du menar skogen hihi

2009-08-22 @ 22:24:32
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0