Dags igen. . .

Nu har jag hittat hit iegn tror jag =) har varit lite off på detta, dels ingen rolig design på den och bara inte haft lust, men nu hoppas jag att jag kommer vara duktigare på att blogga.

I Fredags så var vi i Vita sand med 2 kompisar och deras barn, det vara super trevligt och barnen lekte jättebra allihopa, det märks att dom är alla i samma ålder nästan. Så lite bränna hann man få igen trodde det var slut på sommaren men icke, så vi drog dit även på lördagen bara mannen min och våra barn och hade ytterligare en trevlig dag med bad och ännu mera sol, mmm jag älskar solen!!

Jag har nu även kommit igång med min träning igen, och det är oxå superskönt, jag har bara börjat med Power walk än så länge, tar det lugnt denna gången för sist pajjade benet på mig när jag sprang och målet är ju att jag ska börja springa igen så småning om. Men det är ju helt underbart att få komma ut och få röra på sig lite, man blir piggare på nått vis. Jag har ett mål nästa sommar oxå och det ska jag verkligen hålla denna gången Tette!!! jag lovar nu har jag ju både tid och kan göra det i lugn och ro och förhoppningsvis minskat lite i vikt oxå, man har ju ett antal kg mot sig.

Detta var nog allt för denna gången måste ju ha lite att skriva nästa gång oxå =)

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumman, va duktig du är med vikten!! Jag försöker också att gå ner nu...



Härligt med Vita sand..där har man varit i sin barndom..ha det bäst, kram

2009-08-12 @ 15:02:06
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0