VÅR!!!!

Gud va  härligt väder det har varit idag, fast det var nog ännu finare igår  eller?? Har våren kommit hit tros jag blir så otroligt lycklig när solen skiner det livar upp tillvaron lite och jag får ännu mer träningsmotivation, men nu är det ju så typiskt att jag har dragit på mig en förkylning med halsont efter magsjukan och då ska man väl inte träna så hårt har jag hört. Men man piggnar väl till snart hoppas jag för jag är så lycklig just nu haha vad är hon lycklig för jo det är så här faktisk att jag har nu gått ner nästan 8 kg och det är jag faktiskt stolt över :) Har nu 8 kg kvar så jag är ju på god väg iaf och tycker denna viktnedgången har gått jättebra och det är roligt.

På lördag som kommer nu ska vi klassfest med vår OP klass från gymnasiet och det ska bli skit kul jag längtar verkligen dit, hahaha Tette jag kommer äga på sing star ;) om du får säga det hihi. ja  med lite vin och gott sällskap så går allt haha. Ska även sova hos min bästa bästaste vän, gud jag minns inte när jag sov ensam hos någon sist haha.

Har även hunnit med att jobba lite idag jobbade 7-12 lite knasig tur. . . varit ute på en promenad i vårvädret, varit på utv.samtal med tim i skolan kört maxi till en kompis, men inte lagat mat idag :) vi tog med oss thaimat hem guud såå gott det var!!

Hoppas ni alla ha det bra i vårsolen och njut av den!!

Tjolahopp på er!

Kommentarer
Postat av: evve

Låter härligt med en träff och bara få vara Jessica!!Man behöver få vara det ibland. OCh gud vad mysigt att sova över oxå hi hi!! Ha det så himla kul!!Och förresten, ett stort GRATTIS till dina kilon som rasat ner ;)Kram på dig!

2009-04-04 @ 10:03:23
URL: http://norrbck.blogspot.com
Postat av: Yngsta faster

Njut av livet å våren Jessica! Man måste få vara sig själv ibland. Det är så lätt att glömma bort det.



A

2009-04-04 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0