Påsken över. . .

Jaha då var påsken över, skönt det tycker jag, har verkligen ingen självdiciplin på mig fyy på mig, har bara ätit massor av mat och GODIS aj aj, inge bra, men vad gör man när det står framför näsan och det står Jessica ät gärna av godiset.. . Nähä ny vecka nya tag. Var på en promenad i måndags eftermiddag efter jobbet och det var så skönt men vad hittar man i skogen tros???



Just precis en dator står det där precis i vägkanten, då säger min lilla son, titta mamma jag kan spela dator här tills ni kommer ifatt mig haha rätt roligt vad man kan möta på i skogen . . .

Har börjat springa igen nu oxå gick sketabra när jag sprang i söndags, var sååå skönt.
Men idag gick det inte alls som jag ville tog tvärstopp direkt uhhh sur man blir då.
Så efter jag hade slingat en jobbarkompis  så gick barnen och jag ut för att gå en runda, det var oxå härligt.


Nu blir det till att jobba ons och tors sen tar jag lite påsklov med kidsen.

Tjolahopp på er allesammans som läser min blogg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0