Klassfesten. . .

Nu blev den av klassträffen el klassfesten vilket man nu vill kalla det hihi men för 4 av oss blev det fest :) Vi skulle egentligen haft den förra året för då var det 10 år sen vi tog studenten men det bara rann ut i sanden så nu satte vi bara ett datum och dom som kan och vill komma få komma och vi blev faktiskt 8 st och riktigt roligt hade vi, gud jag skrattade ibland så jag nästan grät haha. Det började med att vi åt planka som vi beställt, sen blev det lite prat coh vi började rycka i singstar som jag hade med mig, så vi sjöng lite sen blev det kaffe och mer sång och mer vin haha guud alltså man tror ju verkligen man är kung på att sjunga. Johanna då var inte dålig du heller på att sjunga vi *ägde* du och jag hihi. Ja det var verkligen den roligaste festen jag varit på på superlänge, måtte det bli grillfesten till sommaren :)  Här kommer lite bilder på oss!!


Johanna, Marcus och Chaplin


Linda, Pernilla och Jenny


Christian och Tette, det gamla kärleksparet på gymnasiet hehe


Mackan och Tette sjunger för fullt!!!


Tack allihopa för en oförglömmlig (osäker på stavningen) kväll!!!! Jag hade superkul.
Tjolahopp på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv vännen. Klart vi ägde=) Snyggt kort på krille o tette=)

Ha de bäst

Kram

2009-04-07 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0