Fiskeänka. . .

Fiskeänka har jag varit hela helgen nu, rätt skönt ändå faktiskt, då känner man att man saknar varandra när man är ifrån varandra ett tag.
Tommy har varit nere i blekinge och fiskat gädda, men det gick väl sådär.
I fredags så var jag och barnen Tette och Hampus kom oxå i badhusparken och lekte i lekparken, killarna lekte och vi guttade oss i solen :=) det var så underbart härligt väder.
sen på em kvällen kom dom upp till oss för att sova över. Vi gjorde lite tacos och Tette och jag drack lite vin, spelade lite wii, vi fick sätta gräns på T och H så att vi mammor kunde får spela lite så vid 23 fick dom krypa till sängs. Då ägde vi spelet som mina barn säger, man *äger* haha dom är roliga dom små och sen *ofta* är oxå ett uttryck. Ja det var en undbar dag och kväll. Just det ja killarna körde lite 4-hjuling oxå som vi fick startkablar igång för batteriet var helt slut någon hade visst glömt den på med lyset :( men vi kvinnor löste ju det haha inga problem, fram med startkablarna och T backade intill sin bil sen bara kopplade vi på oj oj så duktiga. På lördagen tog vi det mest bara lugnt. Tim sov över hos sin faster och Maximus och jag hade mys vid tv:n den lilla stund han var vaken efter Tim hade gått, han är ju då väldigt kvällstrött min lille son haha, han börja klä av sig kläderna och hämtar ett täcke så fråga man han om han är trött  nej nej säger han då, jag ska *bara* gosa lite, sen tar det typ 15 min, jag skojar inte, så sover han hehe.
Idag blir det nog till att träna lite springa i min skog härligt, varit för mkt gott i helgen. . .
Lägger in lite bilder på vår trevliga helg!



Tut tut nu kör vi. . . .




Maxi tyckte jag var söt med en blomma i håret :)


Lite suddigt kort :( tacos bordet uppdukat

Var allt från mig för stunden . . .

Tjolahopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0