Underbart Höstväder. . .

Gud vilken dag idag, solen skiner och det är jätteskönt. Så idag åkte löparskorna på igen och ut i skogen gick det. Så underbart att springa i solsken såna här fina höstdagar, fast man får passa sig stenarna var visst hala nu haha.
Hoppas det kunde få vara så här nu hela hösten så kanske man inte blir så hösttrött. jag hoppas jag slipper det nu ,för nu rensar jag min kropp på slaggprodukter, har kännt mig så trött uppsvälld och svårt att gå ner i vikt så då beslutade jag mig att jag skulle köra en utrensningskur, vi får väl se hur det går :=).
Kanske kan det vara en orsak att löpningen inte gick som förväntat idag, att den håller på att renas nu och att orken inte fanns efter helgens kräfskiva oxå, kan ju vara en bidragande orsak hihi ursäkter finns det hela tiden . . .
Men men toppen väder är det iaf och skönt var det att komma ut en sväng.
Träning är ett väldigt bra redskap till att må bra, man blir piggare man orkar mer man blir inte lika trött.
Motionen vart har du varit hela mitt liv haha. Skämt o sidor man har väl tränat en del men inte så som jag gör nu
och det kan man ju undra varför man inte unnat sig det innan, men mina barn var viktigre då kännde jag och man unnade sig inte den tiden då, nu har jag tiden när dom är i skolan hela dagarna och då berör inte det när dom kommer hem heller och jag känner mig pigg och alert när dom kommer hem. Jaha nähä nu ska man snart iväg till jobbet.
Ha de gott igelkott!!!
Lägger in lite fina höstbilder oxå!




Tim och maxi med sin kompis Casper  som kör med bilar i höstvädret!


Härliga Kantareller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0