Tuff vecka. . . .

Den här veckan har varit tuff med både det ena och andra.
I måndags flyttade vi in i särskilda boendet på stallgården i Orrefors. Det började med nästan kaos direkt, vi har inte fått några möbler dit än, vi fick flytta själva och pensionärerna hade nästan flyttat in före oss, men det är kul att få ett nytt ställe att vara på ändå, men det kunde varit lite mer i ordning tycker man, fy på dessa byggjobbare hihi. Men som sagt detta boende kommer bli super tror jag när det bara blir färdigt och vi får våra möbler och vi kan bo in oss lite och få i ordning på våra saker. Så natten där sov jag inte mkt man bara flyttade och flyttade och försökte se vart alla saker skulle vara.Tisdagen flöt väl bara på i kaoset oxå men rörrigt i huvudet för då kom det 2 till som skulle bo där. Men det löste vi så att dom blev väl emottagna hihi. Sen i onsdags var den tunga dagen D då min mormor begravdes, fyy vad jobbigt sånt är och många tårar blev det men så blir det väl för alla iaf för mig, men det gick bra tycker jag prästen var duktigt och lugn, väldigt jordnära faktiskt inte så helreligös som en del kan vara så det gjorde nog sitt oxå. Sov så gott nu lilla mormor.
Så nu hoppas jag att inga kommer att gå bort nu på ett tag.
Idag torsdag är en ledigt dag för mig fast fullt schema ändå med tvätt, städ mat, läxor osv. Känns faktiskt lite konstigt än att båda grabbarna går i skolan nu, man har liksom inte vant sig. Men dom trivs och ha det jätteroligt, nu kommer dom ifrån varandra lite så nu är dom mer vänner än ovänner när dom kommer hem haha.
Jaha det här var lite blandat från mig idag, nu väntar kaffet =). Skulle visst hinna med lite träning idag oxå hihi, har tappat lite av motivationen nu tyvärr, men jag hoppas den kommer tillbaka nu när jag ska simma med Tette i morgon, då kan vi peppa varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0