Ledsamt....tråkigt...

Igår hände det tragiska som man aldrig vill ska inträffa, min mormor lämnade oss hastigt.
Man är aldrig förberedd på när sånt ska hända, men detta kom verkligen som en chock, lilla mormor som var så pigg el pigg för sitt tillstånd och lycklig nu igen,somnar bara in i sin stol vid tv:n. Men hon fick nog somna in lycklig utan att lida och det kan låta sjukt men det tycker jag är den finaste döden om man ska prata om sånt att bara få somna in utan att ligga och lida och har ont t.ex. Tufft och jobbigt är det för hon va ju pigg på em när min mamma hade varit hos henne och sen bara några timmar senare så har hon somnat in i sin stol. Men mamma och hennes bröder var där uppe och tog ett avsked och hon va så fin sa mamma där hon låg i sin säng i ordning gjord.  Sov så gott lilla mormor jag tänker på dig!!! Hoppas att du var lycklig in i det sista och nu har du hittat tillbaka till morfar så nu kan ni leva ert liv ihop igen...
Tänker på dig Kram lilla mormor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Jessan, det var fint skrivet!

Mamma & Pappa

2008-09-01 @ 19:13:41
Postat av: Kicki

Fy så hemskt, precis som du skrev så vet man aldrig när det inträffar och tur är väl det...



Tänker på dig min älskade vän



Kram Kicki

2008-09-02 @ 21:13:30
URL: http://www.freewebs.com/tigerligans
Postat av: Ida & Carl & Stefan

Fick precis höra den sorgliga nyheten via mamma. En massa kramar från oss.

2008-09-03 @ 16:54:59
Postat av: johanna

Så tråkigt med din mormor. JAg håller med dig om att den "bästa" döden måste ändå få vara att bara somna in utan ngn smärta. Kram på dig vännen

2008-09-08 @ 07:49:27
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej vännen!

Fick höra den tråkiga nyheten från mamma i helgen.. Alltid lika ledsamt när nåt sånt händer.. Vi tänker på dig!

Kram Hanna m familj

2008-09-09 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0