Hmmm

Kan det bli en värre dag än så här?
Vaknade på bra humör idag och är ledig toppen, så när vi ska sätta oss att äta frukost killarna och jag så finns det inget bröd, ok tänkte jag vi få ta knäcke idag då för det gillar Tim, men nej fanns inte det heller, då sa jag till maxi att vi gör lite gröt istället men tror ni att det fanns nådon mjölk eller NEJ inte det heller då blir man ju galen, det fanns ju minsann innan jag åkte till jobbet i går em, men visst jag har både kylen och affären med mig i väskan hahaha. 
men vi löste ju det ändå med lite plock. Visst jag blev arg och sur mitt morgonhumör är inte det bästa och allra helst inte om jag inte fått äta frukost, så då för att glömma detta och gå vidare så beslutar jag mig för att gå och duscha istället, tänk så skönt en dusch nu på morgonen, ja det kunde man ju tro haha fanns ju för tusan inget varmvatten heller. Så det blev till att börja städa istället :) så att irritationen la sig lite så nu har jag startat pannan jag ska åka och handla lite mat och jag har fått det städat oxå hihi, det är väl positivt. Sen ska jag baka lite pizzabullar som vi ska ha med oss till äventyrsbadet som vi ska åka till i morgon med Tette och Hampus ska bli trevligt :)
Men alla måste vi ha en dålig dag ibland och detta var min idag hihi
Men ha det gott alla ni andra. Och ha en bra dag


Goda Pizzabullar till badet i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0