Trevlig lördag...och söndag

I lördags var Tette, Johan, Hampus och Viktor här. Hade en jätte trevlig kväll med god mat och dryck. det är inte varje dag man gör både förrätt och varmrätt. Till förrätt hade vi en toast skagen sen till varmrätt blev det porterstek mmm supergott var det fast köttet blev lite segt :( och efterrätten orkade vi inte, tänkte lite kanelbulle med kaffe eftersom det var kanelbullens dag men icke att vi orkade det, så det blev lite snacks och film till kidsen dom lekte jätte bra hela kvällen och vi började spela lite wii istället. Hade skit kul faktiskt, Goo Tette du äger på tennisen vännen!!! Spelade bowling turnering hahaha gissa vem som "ägde" där hihi jo men visst Jessan haha,golf blev det oxå, men gud jag har aldrig skrattat och haft så kul åt ett spel och umgänget i hela mitt liv. Tack Tette för det du bjöd på hihi. Vid halv 2 sen tyckte vi att ögonen började bli trötta och det var dags för sängen, vi hade löst så att Tette och dom kunde sova över så dom slapp köra hem mitt i natten med killarna, det tyckte Tim och Maxi om. På söndagen blev det härlig frukost och mer prat. . . sen begav dom sig hemåt och vi styrde kosan mot nybban på em, skulle åka till Anna Och Jeppe med familj och kolla på poolhus som vi ska åka till nästa år, hua va lång det är dit men man måste ju boka i tid om man vill ha nått bra :) Ska åka dit som i 30 Års present till lilla mig haha. Oj oj 30 år, men jag känner mig inte en dag äldre än 25 haha, man är inte äldre än vad man gör sig el vad nu ordspråket säger, kommer aldrig ihåg ordspråk el så vänder jag dom fel typiskt mig :=)




ha dé tills nästa gång jag skriver här!!

Kommentarer
Postat av: Farsgubben

Bakvända ordspråk har du ärvt av din mor, hon med "som en synål mellan två höstackar"....

2008-10-08 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0