Ronneby Brunn. . .

Igår kom vi hem från ett härligt Ronneby brunn. Mannen och jag tog en weekend där torsdag-fredag Farmor och farfar var barnvakt åt grabbarna. Var helt underbart med bad avkoppling god mat och dryck och massage oxå. Gud vad man kan få nya krafter bara över en natt med lite avkoppling. Vi har åkt dit 4 gånger nu och testat olika paket men detta var klart det bästa att åka på en torsdag till fredag om man har möjligheter till det för det var verkligen lugnt där då, vi hade nästan badet för oss själva tills kl slog 3 då kom barnen med föräldrar hmm tänkte vi då men då visade det sig att dom får vara där mellan 15-17 så den tiden gick rätt fort ändå för därimellan hade jag min massage sen blev det badet och bastun och bubblet ute i tunnorna så härligt att gå ut ute och bara krypa ner i ett varmt bubbelbad, hihi men det är inte lika skönt sen när man ska gå upp ghaa va kallt det var då. . .sen gick vi upp på rummet och tog ett glas vin innan vi begav oss till resturangen för lite 3 rättes middag den var supergod. Blev sen till att krypa till sängs vi var helt slut efter allt badande och god mat. Nu kommer vi till det bästa FRUKOSTEN den är min favvo det är så härligt att äta frukost på hotell det finns så mkt gott. Ibland kan man väl ha det så hemma men det blir ju oftast bara det vanliga mackor tee yoggi och ägg. Så nu är vi hemkommna med ny energi och lite love:) haha. Jag älskar mina barn och min man över allt annat men ibland är det skönt att bara får vara man och kvinna och inte mamma och pappa hela tiden.
Detta var allt från oss denna gången till jag skriver igen. . .
Ha det gott och njut av helgen nu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0