Ledig dag . . .

Idag har jag varit ledig efter helgens jobbande, jobbade lör sön mån tis och det sätter sina spår man blir helt slut på kvällarna. Men vi körde på idag ändå. Så vid strax efter 11 hämtade jag och grabbarna upp min mamma för att ta en tripp in till kalmar. Så vi besökte blomsterlandet och Ikea och där är ju bara för roligt att gå och som sagt det kommer alltid med något i kassen hem haha, sen åkte vi ut till maxi och vi gick till lindex där och kollade om en kjol jag sett här hemma men köpte inte då, men där hade dom inte min storlek så jag släppte det för stunden men jag var verkligen frälst i den första gången jag såg den och ångrade mig att jag inte köpte den då haha jag i kjol hmmm inte min starka sida men denna fastnade jag för. Sen drog vi oss hemåt efter har tittat färdigt på det vi skulle och satt i bilen och dels berömde killarna för  hur duktiga dom verkligen hade varit idag, älskar er grabbar, annars kan dom vara lita av vilda typen när det gäller affärer och det börja bli tråkigt men idag gick det jättebra och vi började givetvis diskutera kjolen igen så jag bestämde mig när vi kom tillbaka till nybban igen att jag kilar ner till lindex och kollar om dom har den i min storlek där och givetvis hade dom det så jag provade den och tog den direkt haha men sen var ju ett problem vad ska man ha till den då, jo så det blev att tittar efterr toppar och sen strumpbyxor oxå, jag hittade två toppar och två strumbyxor som jag kan varva med till kjolen och blev supernöjd med mitt köp!! När vi sedan skulle åka hem grabbarna och jag blev det  pizza att ta med hem så nu är vi mätta och sitter och myser med tända ljus vi köpte på ikea, härligt.
Jaha detta var väl vad som hänt mig och min familj denna lediga dag.
Tjolahopp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0