Jobbarhelg och hemvändardag. . .

Jaha då har denna helgen också runnit förbi med en fart. När man jobbar helgen går den så rysligt fort tycker jag. Men denna gick för fort men det var nog för att den var fullbokad, jobbade fredag kväll sen hem och sova sen upp och jobba vid 7 igen sen slutade jag vid 2 då var det till att laga lite mat när man kom hem, sen in i duschen sen iväg på på lite fest. Vi hade hemvändardag för alla måleråsare, då kommer dom äldre och även yngre hem hit igen och träffas så det var fullt schema hela dagen med musikkår, och taco buffé sen på kvällen och sen pub efter det, Så vi gick på buffén och sen skulle det blivit puben men vi gick hem till att annat par istället och satt där och drack lite vin osv. Tina var nämligen barnvakt åt oss så vi kunde vara borta så länge som vi ville  sa hon men vid 24 tiden blev jag lite trött i ögat så då gick vi hem men sen satt jag och pratatde med Tina til hon var halv 2 istället. Men hela kvällen var trevlig men det är alltid förfesterna som är dom roligaste tycker jag. Haha men det märks att man börja bli äldre och man är inte van vid att hålla igång hela tiden :). Sen blev det till att sova till det lite på söndagen sen åka till jobbet igen vid 2 och jobbade till 22. Så idag är en ledig och man är lite seg men vad gör det när man har nått gott som väntar på en!! På torsdag ska nämligen mannen och jag åka på spa till ronneby brunn:=) ska bli så härligt att få lite massage och bada och bara vara . men som sagt detta händer inte så ofta 1 ggr om året, brukar vara vår förlovningsdag men nu tar vi det lite tidigare för det var höstlovs erbjudande sen och då är det nog många som åker dit och det kanske inte blir nån direkt avkoppling då. Jaha dett var väl vad som har hänt hos lilla mig och min familj i helgen. Så nu till helgen blir det barnens helg så dom får välja vad dom vill göra med oss. Kan tänka mig att det blir Andys lekland el simhallen, det är deras favoriter.
Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0