Vad fort det går. . .

Imorgon är det redan onsdag vart tar veckorna vägen? det går så fort, det var ju nyss helg och nu är det snart helg igen och då är man ledig från jobbet :) skönt. Dessa helger är värdefulla då man inte jobbar utan kan njuta av familjen och träffa vänner som man inte hinner så mkt i veckan. Det blir oftast bara ett sms el telefonsamtal i veckorna bara för att höra att allt står rätt till. Idag har jag och mina kollegor på jobbet suttit på strandvägen för att planera vårt schema och upplägg på rundor osv så att det blir ett smidigt sätt att arbeta just nu är det ett getingbo känns det som ingen har direkt koll på något, så sånt har vi gått igenom idag och det var minsann inte det lättaste och tillslut står det helt still i huvudet, men vi fick fram en bas iaf som vi hoppas ska funka så småningom. I morgon ska ev mannen och jag till Kosta en runda innan han ska till jobbet och killarna kommer hem, ska spana på lite julklappar. . . Det går oxå fort förresten det är bara 6 veckor kvar i morgon till julafton och dom lär väl oxå gå fort om alla andra veckor går så fort. Jag längtar till första advent nu så man får sätta upp lite ljusstakar och julstjärnor och byta lite gardiner den tiden tycker jag är mysig då man får tända dom och tända ljuset i ljusstaken vid frukostbordet på söndagarna sen. :=)
Ha de tills nästa gång jag skriver
Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Marina

haha! jag hittade dej allt;)

2008-11-13 @ 18:54:09
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, de skulle du allt bra gärna villa veta va;)

2008-11-17 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0