Trött arg ledsen besviken. . .

Det är vad jag är just nu när jag kommit hem från jobbet.
Det  hela började för ett tag sen på mitt jobb då en pensionär som jag är kontaktman åt inte ville ha mig som det längre för den personen hade inget förtroende för mig längre, jag kunnde inte hålla vad jag lovade osv och jag börjar ju givetvis grubbla vad har jag nu gjort för fel, då visade det sig att jag lovat att komma dagen efter och göra vissa saker men blev sjuk så jag kom aldrig och då blev personen väldigt tjurig och sa då till mina kollegor att den personen hade minsann inget förtroende för mig jag höll inte vad jag lovade. Och visst jag accepterade det, klart det ska bli nån annan som är kontakman där om den inte litar på mig. Släppte detta och gick vidare och allt rullade på tills man blev anklagad att man inte skötte sina sysslor och då började jag grubbla igen och försökte ännu en gång komma på vad jag gjort för fel, men kom fram till med några av mina kollegor att det  var inte bara mitt fel för jag visste inte om att det låg på mitt bord att jag var skyldig till att fixa det, den infon hade jag inte fått. Och så kommer vi till idag då, då ytterligare en säger till mina kollegor att kemin stämmer inte mellan oss, och den personen var själaglad för att jag skulle bli deras kontaktman när jag fick dessa personen el jag frågade om dom skulle kunna tänka sig om det passade om jag vara deras kontaktman först och det gick jättebra och jag tycker verkligen kemin stämt där men ännu en gång händer detta, då blir man bara så trött arg och ledsen och besviken på allt för man känner sig verkligen värdelös och funderar på om man verkligen ska jobba kvar inom det man jobbar. Jag kanske har gjort mina år inom äldreomsorgen nu jag kanske ska förnya mig??? testa nått annat istället. Oj detta var inget roligt att läsa säkert tycker ni som läser men jag vara bara tvungen att skriva av mig, alla har vi en dålig dag nån gång och jag hade visst min idag :)
Hoppas på en bättre dag i morgon!
Ha det bra alla läsare kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Du ska inte ta åt dej. Du är bäst

kram

2008-11-06 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0