Ny familjemedlem. . .

Nu har det kommit en ny familjemedlem till oss i vår familj en kattunge. Killarna blev jättglada igår när jag kom hem med denna lilla krabat, den har för modligen blivit övergiven av sin mamma för den hade flera syskon som har dött har dom upptäckt. Men när jag fick reda på att det fanns 2 till kvar i livet så bestämde jag mig direkt att en utav dom ska jag ha, Tommy får säga vad han vill hahaha, näe men han tyckte den var fin och söt. En kompis till oss har syskonet till denna så vi får väl se om hon hittade någon till den andra som är kvar, detta är stallkatter men hur goa som helst och väldigt tillgiven för att vara så ny hos oss, trodde natten skulle bli tuff med kattjam och dyl men icke inte ett ljud har den gett ifrån sig bara legat och sovit på min huvudkudde i en filt för den verka har svårt att hålla värmen, troligtvis är dom bara 6 veckor. Så min får ersättning nu för att pigga på sig lite, men den har faktiskt kissat på lådan 3 gånger sen igår :) inte nått på golvet :) det är inte illa. Men vår andra katt mysan hon är inte glad hihi hon bara fräser och sticker därifrån men men det ge väl sig oxå, hunden tycker om den han slickar och tvättar den han känner väl att den är lite och späd och kattungen verka tycka om det oxå :=)


ska försöka dricka lite, skålen är nästan större än kissen


smaskar på lite kokt fisk . . .

Kommentarer
Postat av: Marina

meen jessica!! jag dör så söt! lilla bebis! jag vill me ha!!!

2008-11-20 @ 14:24:14
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Postat av: Marina

aaw! jag vill värkligen ha en! men jag har ju mina pluttis hamstrar än så länge så jag tänkte vänta tills dom är borta...

2008-11-20 @ 15:22:37
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Postat av: Linda

Men oh va sööööööt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-23 @ 20:48:52
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0