Jobb och sjukdom. . .

Jobb och sjukdom har denna vecka inneburit så det har inte varit så mkt bloggande nu men tänkte iallafall skriva ihop några rader vad som har hänt hemma hos oss i målerås :)
I tisdags natt kom en ledsen maxi ner till oss helt otröstlig, han hade så ont i sin käke sa han så den natten blev inte mkt sömn försökte få i han panodil men vägrade, men tillslut så hade han så ont så han gick med på att ta en sup panodil och då somnade han äntligen så det blev att vara hemma på onsdagen, vi åkte ner till tandl senare på kvällen egentligen skulle jag bara ändra en tid men nämnde detta med käken så då tyckte dom vi skulle komma ner, när vi väl är där berätta han att när dom var på fritids så hade dom hoppat i en grop och då hade 2 killar hoppat på honom så antagligen har han fått ett slag på käken så den rubbat sig lite för den var svullen och han ömmade på vissa ställen när tandl kännde på käken. Och jag hade ändå frågat om det hade hänt något i skolan el på fritids men icke dom är roliga dom små liven och inte berätta allt för sin mamma. Så nu sitter vi bara och myser framför tv:n och disney channel är lite av en favvo kanal här hemma även jag kan tycka den är bra hehe :=)
Nu i helgen ska det städas och bytas gardiner och sätta upp ljusstakar och stjärnor, kunde det inte komma lite snö el bli lite kallt och frostigt så får man lite mer advents känlsa tycker jag.

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

hej vännen, ja det är hemlighetsfulla de små trollen. Men hoppas käken snart blir bra!!



Ja jag älskar också Disney och även alla Astrid Lindgrenfilmerna. DET ÄR BARNPROGRAM FÖR MEJ!!!! kan kolla på de filmerna en hel dag utan att tröttna. haha på vår tid var det astrid lindgren o det håller jag fast vid än idag..Kram på dej! //Linda

2008-11-29 @ 23:53:21
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0