Varit dålig på att blogga nu. . .

Ja det är just vad jag varit dålig på att blogga. Men får väl skriva ner några rader vad som hänt här i vårt liv.
Det har varit en jobbarhelg plus jobbat mån tisdag oxå, det är så tufft att jobba 4 dagar när man jobbat helg för på måndagen känner man bara tänk om jag kunde vara ledig i morgon men icke, jag har som tur väl är bara 2 såna här pass på 6 veckor så det är ju ok. Annars är det fullt upp med planering av julen lucia läxor mat osv som det är i allas familjer. Idag var jag i nybro och tog en fika med en kompis det är så underbart att träffa henne och byta lite tankar med varandra. Sedan träffade jag el vi en annan klasskamrat oxå och vi sa det OP festen måste vi bara ha sa vi, kom ingen flickor vill vi träffas el inte??!! Vill och vill vill man säkert men svårt att få tiden att räcka till. . .
Våran lille kisse bara växer och blir större men vild är vad han är haha och han gå på vår äldre katt som ingenting, han är verkligen tuff, men igår blev hunden trött på honom tror jag haha för han låg på sin säng coh smirre skulle bara busa och jävlas med honom så tillslut så kommer han till min sida och hoppar upp i sängen, det var liksom hjälp mig matte från den där otäckingen som inte kan låta mig vara när jag ska sova, så vi somnade så gott sen båda två och en busig katt som spinner som jag vet inte vad. Men roligt är det med dom små djuren.
På torsadg nu är det lucia i skolan så då blir det att åka dit och titta på dom, mamma och pappa skulle väl ev komma oxå :)
Sen på fredag ska mannen och jag åka och prata med tomten om dom sista julklapparna, skönt sen är vi färdiga så man bara kan njuta av tiden innan jul, jag hatar julstressen. . .
Detta vad väl vad som har hänt hos oss denna gången.
Ha det bara alla nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0