Uppdatering. . .

Jag förstår inte vart dagarna rinner iväg. Det är ju redan tisdag idag och helgen har givetvis försvunnit fort som vanligt. Helgen hos oss var som vanligt full av energi vi städade hela familjen på lördagen Tommy och Tim hämtade hem en julgran vi ska ha ute och pyntade lite inför advent det blir så mysigt när man sätta dit ljusstakarna i fönstret. Fast jag mådde inte bra alls denna dag svettades om vartannat hela dagen och jag som skulle på tjejfest på kvällen tänkte jag, men jag funderade fram och tillbaka ska jag gå eller ska jag inte, ska jag gå eller ska jag inte, tillslut bestämde jag mig för att GÅ och har adrig haft så roligt i hela mitt liv, jag är aldrig på tjejfester haha. men det var verkligen toppen och tiden gick så fort vid 3 på natten var jag nog hemma och snacka om snopen jag blev då Tommy var vaken och maxi stod i duschen, det hade hänt en liten olycka i drömmen visst. Oj oj sånt som kan hända. men vi somnade gott sen allihopa och jag fick sovmorgon :) sov ända till 11!! jag sov ända till 11!! har jag inte gjort sen jag var tonåring haha, men det var lite tungt i huvudet men mådde inte dåligt på nått vis och det är skönt för det belv en hel del vin kan jag tänka mig haha. Ja som sagt den kvällen var super Tack Malin för denna kväll. Sen på söndagen bakade killarna och jag lussekatter mm va gott det blev med lite mjölk till dom el glögg som maxi ville ha. Sen blev det inte så mycket mer gjort den dagen för den tar ju slut så fort när man sover länge upptäckte jag nu :(
Nu blir det jobb mån tis ons sen ledigt tors fre sen jobba helgen. . .
Ha det så bra allesammans och ta vara på varandra. . .

Kommentarer
Postat av: Marina

tack de ska jag:)

har du piggat på dej?

2008-12-03 @ 22:12:13
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Postat av: Linda

hej , ja visst e det kul med tjejkväll!!! Man behöver komma ifrån då och då och sen e man redo för nya krafttag. Då blir man en bättre mamma. Så brukar jag tänka. Fast jag saknar alltid min lille gulleplutt när jag e borta så jag längtar så efter att få komma hem till honom efter en kväll eler natt borta. Som man säger: borta bra men hemma bäst!! Ha dte så kul gumman o hoppas baksmällan lagt sej:)



Nu ska jag jobba natt, seeeegt!! PUSS

2008-12-06 @ 20:15:41
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Linda

hej sötis, nu har du inte bloggat på ett tag. Tänlte att jag skulle läsa ett nutt inlägg mej icke sa nicke:) Hoppas du mår bra! Puss

2008-12-08 @ 23:02:28
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0