Nytt år...nyårslöften...

Jaha då var detta året gånget tycker det har gått jättefort detta året brukar alltid vara si så där på hösten att gud va segt det är men ack så fort denna hösten trillade förbi tycker jag. Julen har oxå varit bra killarna fick en massa wii spel och kläder mm även jag fick en bräda hihi så nu ska det börja tränas igen :) förhoppningsvis iaf jag ska försöka hålla det som ett nyårslöfte att börja träna och röra på mig lite mer, men alla säger ju att löften är bara till för att brytas men denna gången ska det inte det. Vi vill bara tacka alla för alla underbara julklappar vi fick och en underbar julafton hos min bror.
Jobbat har man oxå gjort nu i mellandagarna när alla andra varit lediga och det är väl mindre kul när man egentligen skulle vilja vara hemma med familjen och bara mysa och njuta av ledigheten tillsammans, men vi har hunnit göra lite roliga saker på mina lediga dagar iaf, vi var ute och grillade korv vid en sjö och det var jätte härligt killarna hade med sig sin kompis, ska lägga in lite bilder från en dålig fotograf haha


vår fina julgran

pojkarna på bryggan  tittar om dom får nån fisk

Maxi och Casper vid elden

Väntar för fullt på att få grilla korv :)

Detta ska vi även göra i morgon på nyårsdagen fast då ska vi även isfiska på "riktigt" det tycker killarna är superkul när angeldonet flyger upp och linan åker iväg, visst även jag tycker det är skoj faktiskt, det har man längtat till, isarna har ju inte varit så hårda annars om åren men nu så har det blivit is här uppe i skogarna så då blir det till att hänga ut krokarna som den fiskegalna pappan vi har säger

     
kom in lite bilder från julafton oxå :)
även jag fastnade brukar annars aldrig vara med på kort för det är oftast jag som håller i kameran. . .

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLESAMMANS
OCH HOPPAS ALLA FÅR ETT BRA ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

GOTT NYTT ÅR!!

2009-01-01 @ 13:19:21
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Postat av: Marina

GOTT NYTT ÅR!!

2009-01-01 @ 13:20:23
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0